Pages

Cale ingreunata si Ragnarok




1 comentarii:

FunInTheSun said...

Salutare !

Sa ma prezint , de fapt nu e nevoie ! Click pe numele meu si afli .

Ce vreau eu de la tine ?! Pai ... observ ca esti blogger . Bun ! Dambovitean ! Si mai bun ! ACTIV ! Excelent !

Eu si cu Marius ( primul link la lista mea din dreapta cu blogurile preferate ) facem prezenta bloggerilor damboviteni . Si avem un proiect amplu pe viitor legat de scriitori din judet . Daca esti interesant si raspunzi pozitiv , esti de`al nostru !

Ce trebuie sa faci ? E usor! Lasi un comentariu la postul "Recensamantul Bloggerilor Targovisteni/Damboviteni" de pe blogul meu sau de pe http://www.mariustudor.com/ .
Cunosti si alte persoane care iubesc blogging`ul ? Spune`le si lor !

Multumesc !

Pastram legatura !

Semnat , FunInTheSun